Menu
A tolték titok - Sergio Magaña

A tolték titok - Sergio Magaña

"Sergio Magaña Ocelo...

Az X-akták legújabb évada sokkolóan képünkbe tolta az igazságot rendszerünkről!

Az X-akták legújabb évada sokk…

Az X-akták legújabb ...

Furcsa fények és "felsugárzás" Alsó-Normandiában, Franciaországban.

Furcsa fények és "felsugá…

2015. november 2-án ...

Csillagkapu SG-1: Puha felfedés, a titkos űrprogram informátora szerint...

Csillagkapu SG-1: Puha felfedé…

Lehet, hogy a rendkí...

A nem-megfigyelt társadalom: anti-arcok, ruhák és egyéb kütyük Nagytestvér ellen

A nem-megfigyelt társadalom: a…

Egy egész iparág épü...

Képes az asztrológia kokrét eseményeket előrejelezni?

Képes az asztrológia kokrét es…

Mit tud az asztrológ...

Sztázis kamrában alvó óriások készen állnak rá, hogy felébresszék őket...

Sztázis kamrában alvó óriások …

Sztázis kamrában alv...

A Passzív Android és a Teremtő Erő

A Passzív Android és a Teremtő…

Az elme arénájában, ...

Tiltott történelem – Krisztus vérvonala

Tiltott történelem – Krisztus …

Tiltott történelem –...

Ki az, aki fél a Paranormálistól? – Ami általában így néz ki:

Ki az, aki fél a Paranormálist…

FREDDY SILVA - Ki a...

Prev Next

Lehet, hogy Felsőbbrendű ember vagy?... Kiemelt

  • Írta: 
Lehet, hogy Felsőbbrendű ember vagy?...

A leginkább szellemi emberek, mint a legerősebbek, boldogságukat lelik meg abban, melyben mások pusztulásukat: a labirintusban, az önmagukkal és másokkal szembeni keménységben, a kísérletezésben; örömüket lelik az önkényszerítésben: az aszketizmus természetté, szükségletté, ösztönné válik náluk.

A nehéz feladat előjognak számít náluk, olyan terhekkel játszani, melyek másokat agyonnyomnak, felüdülés... A megismerés – az aszketizmus egyik formája. – Ők a leginkább tiszteletre méltó emberek: ez nem zárja ki azt, hogy ők a legderűsebbek, a leginkább szeretetre méltóak. Nietzsche”

NietzscheAz Übermensch, (az emberfeletti ember, esetleg emberen túli ember) Friedrich Nietzsche filozófiájának egyik kulcsfogalma, mint a jövő filozófiájának hordozója és a múlt embereszményeinek tévedéseit kiküszöbölő új embertípus, egy olyan emberideált testesít meg, amely egyaránt viseli magán az arisztokratikus jegyeket (Nietzsche nem a történelmi arisztokráciát értette ez alatt, hanem a szellemi kiváltság és az ízlésbeli különbségek elsőbbségét) és az ezzel járó nehézségeket (Nietzsche ugyanis a kiválóságot mindig egyfajta áldozatnak tekintette, amit az ember maga hoz meg önként.- wikipédia).

Az Ember feletti ember a legelső csodagyerek, az összefüggő-én, az emberi lét kaméleonja, a megismerési elit, mely a felszínre kívánkozik. Az Emberfeletti az a zseni, akiről Jézus beszélt Tamás Evangéliumában : “ Ha kihozod magadból, a benned rejlő géniuszt, amit kihozol magadból, az fog Téged felszabadítani. Ha nem hozod ki, ami tebenned van, amit nem hoztál ki, az el fog pusztítani téged”

Egy olyan világban, ahol az emberek többsége nem hozza ki a zsenit magából, nem csoda, hogy a dolgok elpusztulnak. Ezért ezen a világon mindenkinek kötelessége felszínre hozni a zsenit magából, hogy a remény jelzőfényei lehessünk, hogy az előttünk járó zsenik példáját követve megmutathassuk, hogyan kell ezt csinálni.

Az alábbi hat pontból kiderül, hogy te az Emberfeletti emberek szent ösvényét járod e!

1. Tökéletesítetted az önuralom művészetét
„Csak az jut el egy új tudományos igazsághoz, aki előzőleg minden korábbi tudását ízekre szedte, s akinek már véres a keze, mert végtelen sok közhelyet pusztított el.” Jose Ortega y Gasset

Megszabadítottad magadat a megfelelés és a kényelem illúziójától és nem akarsz már modern függetlenséget teremteni. Már újfent átalakítottad magadban az önjáró fenevadat, kiszabadultál az élet- halál-újjászületés szent kőrforgásából, az emberi állapotba születés folyamataiból. Az Ön-Uralmat, (ön-vizsgálatot) mint az öröm egy eszközét arra használod, hogy felszínre hozd az ős-én bátorságát, hogy megvédd magad, és magát az életet a fásult, tehetetlen-én degenerációjával szemben.

A tehetetlen- én az a részünk, amelyik azt szeretné, ha minden változatlan maradjon.

Megértetted, hogy ez pont az a részünk, amelyiket le kell győznünk, mert az állandóság a végső illúzió. A fix meggyőződés komoly akadály, mert hagy bennünket megkövesedni és leragadni. Mint arra Daniel Kolak céloz „Experience of Philosophy " című könyvében; „Van egy befagyott tenger bennünk. A filozófia egy balta annak feltöréséhez." Te már megtanultad, hogyan kell használni ezt a baltát önállóan aktualizált precizitással, ezért képes vagy az értelmetlenséget a közepére helyezni.

2. Képes vagy átalakítani a szenvedést erővé
„Élni annyit, mint szenvedni, de életben kell maradni, hogy megtaláljuk a szenvedés értelmét.” Nietzsche

Hajlandó vagy szenvedni azért, hogy megtapasztald saját kiválóságod tudván, hogy ez a fájdalom a természethez hasonlóan maga a végső tanár. Szándékosan sebezhetővé válsz, mert rájöttél, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy megmutathasd a gyengeség mögötti sérthetetlenséget. Többször felhasználod a sebezhetőségedet úgy, hogy arra ösztönözd magad és a másokat, hogy hozzák létre a világban a változás hullámait ott, ahol szükséges.

Irányítod a szenvedélyeidet és a részvéted olyan módon, hogy a szíveden és a művészeteden keresztül csak azt közvetíted, ami jelenleg fontos. Simone de Beauvoir szerint;"elmélkedés is egy gyötrődés, csak mert az is egy öröm.”

Olyan feladatokat keresel, amiktől mások félholttá válnak a félelmükben, mert megtanultad hogyan kell átalakítani a félelmet bátorsággá. Rájöttél a titokra, hogy aki átalakítja a szenvedést erővé, azt nem győzik le változás viszonttagságaiban. Nem félsz változástól, mert megtanultad, hogy hogyan lehet félelmet bátorsággá nemesíteni.

felsobrendu ember3. Elfogadod saját dionüszoszi jelleged és ennek megfelelően használod;
„A felnőtt küzd, hogy visszaszerezze a játszó gyermek komolyságát” Nietzsche

Mint egy független művész képviseled a dionüszoszi törekvés mellett a szilaj, gondtalan kreativitást. Úgy döntöttél, hogy megjeleníted az emberi tapasztalatok széles spektrumát, miközben még epekedsz az érzéki világ hátborzongató eksztázisáért, mégis mindezt elfogod és kifejezésre juttatod alkotásaidon keresztül. A Dionüszosz által képviselt szellemiség, amit teljes szívedből magadhoz ölelsz - az eltérő gondolkodás tökéletes példaképe vagy. Az Apollói művész, aki másrészt konvergens gondolkodásra támaszkodik; ami rendben is van, hiszen az egyensúly megteremtéséhez ez nélkülözhetetlen.

De mivel egy merev, sárba ragadt, egy túlzottan konvergensen gondolkodó társadalomban élünk, látod, hogy a dionüszoszi energia valóban milyen nagyon fontos. Nincsenek példaképeid, mint másoknak, akik aztán azon töprengenek, hogy mindenki más mit vár el tőlük. Darabokban vagy, a Káosz elmélet mozgásban van, s te hangosan nevetsz Istennel az oldaladon. Kijelented, hogy a ferde Apollói kultúra számodra inkább Apollói merevség; „Dionüszoszi bátorsággal meg foglak döbbenteni titeket mind.

4. Nem korlátoznak a hagyományok és a szokások
„Az egyénnek mindig meg kell küzdenie azért, hogy függetleníteni tudja magát a törzstől. Ha nem próbálja meg, akkor gyakran magányos, és esetenként fél. De ez nem túl magas ár azért a kiváltságért, hogy önmaga ura lehet.” Friedrich Nietzsche

Te már felmentetted magad a hagyományok és a szokások alól annak érdekében, hogy változás viszontagságai tanítani tudjanak. Nem vagy hajlandó a 9-5-ig zaklatott rabszolgaéletet élni, és elpazarolni a napjaid olyan lelketlen vállalatokra, akiket a pénzen kívül semmi nem érdekel.

Helyette teljes értékű kalandos, felfedező életet szeretnéd élni, azt akarod csinálni, amit szeretsz, az lenni, aki vagy, s annak ellenére, hogy a zsarnokság el akar szigetelni, teljes életet szeretnél élni? A lázadást és társadalmi élősködés művészetét, mint eszközt használod a tarthatatlan hierarchiák eltörléséhez, és mint egy kiegyenlítő anyagot a zárt gondolkodású elitista erőfeszítések ellen. Téged nem a kicsinyes bosszú, vagy egoista-kivagyiság hajt.

Kihangsúlyozod és aktualizálod, amit megzavarsz, nem azt keresed, hogy hogyan hitelteleníthetnéd és hozhatnád zavarba a fennálló rendetlenkedésed (gonoszkodásod), hanem, hogy a sokk által még inkább önhiteles legyen. A lelked önmegerősítésekkel dicsőíted az örökölt magatartásformák helyett. Szereted azt, ami profán, lebegteted a tudásodat és tapasztalataidat a jelenlegi helyzetről, megbecsülöd az elkötelezettséged, akár úgy, hogy azt a végletekig eltúlzod. Megmutatod a szabadsághoz vezető ajtót és kijelented; lépj be, ha mersz!

5. Hajlandó vagy mindent kockára tenni azért, hogy emberségben kiemelkedj
„Fölébük kerültél: de minél magasabbra hágsz, annál kisebbnek látszol az irigység szemében. A legjobban pedig a szárnyalót gyűlölik.” Nietzsche

Aki szárnyal, azt utálják? Te amúgy is szárnyalsz, és ez az egész kulturális illúzió felett lebegsz. Te vagy a "kakukktojás", aki ellenáll az öntudattalan csordaösztön csoport-nyomásának. A tudatosságod a tudattalan kényelemzónáján túlra lendít téged, ami fertőző és azzal a következménnyel jár, hogy mások is ugyanazt akarják tenni.

Te teljes egészében természetes és holisztikusan aszketikus vagy. Öntudatlanul is bármilyen élőlény megérez téged, és tudja, hogy duplán veszélyes vagy. Minden, ami te vagy irritálja őket, a megjegyzéseid, a humorérzéked. Érzik a jellemet benned és félnek tőled.

Félnek, hogy kihívod őket; hogy el fogod törni a védettnek és biztonságosnak tűnő puha illuzórikus héjukat, és megmutatod e törékeny héj alatt szenvedő lelket. Te egy ikonromboló ikon vagy, egy természeti erő, aki példamutatás által vezet, s mindenki eldöntheti, hogy követi, vagy sem. Te hajlandó vagy az életed is feláldozni, hogy vizet vigyél a terméketlen területekre.

6. Te a hatalom feletti hatalmat keresed
’Ha meg akarod ismerni egy ember jellemét, adj neki hatalmat!” Abraham Lincoln

Te már tudod, hogyan lehet elszakítani az engedelmesség láncait, ami emberiséget sújtja. Te elvágtad a zsinórokat, melyeket a hatalom legmagasabb körei rángatnak. Te képes vagy levetni az igát, mellyel hozzákötöttek az egyházközségi értékek súlyos terhéhez. A hatalmak ellen fordítottad saját fegyverüket, és megszerezted az irányítást a hatalom felett.

Rájöttél, hogy azok ott „fenn” nem érdemlik meg sem a szánalmadat, sem a rosszindulatodat.

Amit érdemelnek az nem más, mint a szívből jövő nevetés és egy nagy adag humor: fittyet hánysz az orruk előtt, és sakkba tartva őket megakadályozod a „korlátlan hatalom” korrupt felhasználását. De azt is megtanultad, amit Naseem Nicholas Taleb javasolt, azzal nem válsz teljesen szabaddá, hogy elkerüköd a rabszolgaságot; azt is el kell kerülnöd, hogy hatalmaskodóvá válj. És így megtanultad helyesen alkalmazni saját hatalmad.

Több dimenzióban élsz - nem vagy hajlandó élni az átlagember egydimenziós életét. Valójában védve vagy az átlag emberrel szemben, ’az utolsó, az aljas emberrel’ szemben, aki akarata ellen mindent el akar pusztítani. Kiállsz, megvéded azokat, akik hatalommal halmoznák el a gyengéket és megtanítanod, hogyan engesztelhetnék ki, vagy használhatnák helyesen ezt a hatalmat.

Feltárod a világot a szabadság és későbbi leleplezés céljából és egyúttal megpróbálsz másokat megmenteni a burkolt lelepleződéstől. Mélyen magadba megtaláltad az igényt, amely közös minden férfiben és nőben: az akarat szabadsága, a hatalom szabadsága, és az akarat a hódításra, mindez azért, hogy a könyörületesség megnyilvánulhasson. Ahogy David DeGraw mondta: Minnél nagyobb hatalmat adsz az embereknek, annál hatalmasabbá válsz. Ez létrehoz egy pozitív visszacsatolást, egy evolúciós spirált, amit nem lehet megállítani.” (forrás: wakingtimes.com)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Vissza a tetejére

Tartalomból

Érdekes

Idegenek

Filmajánló

Ősök Világa

Videók